Barberà del Vallès ha presentat avui la campanya de nadal d’enguany. Un cicle amb un pilot d’activitats per la ciutadania, i que culminarà amb la cavalcada de reis. El programa s’inicia demà, 27 de novembre, amb l’espectacle inaugural La llegenda de l’arbre màgic i l’encesa de llums a la plaça de la Vila, que es podrà seguir en directe per la televisió de Sabadell-Vallès.
El Cicle de Nadal 2025 inclou més de 116 activitats culturals, comercials i esportives. L’Ajuntament destina 372.000 euros a l’organització de Nadal, incloent-hi, entre altres serveis, l’enllumenat nadalenc, amb una partida de 89.000 euros. L’equip de govern confia que enguany torni a ser una gran celebració per la ciutat, amb els bons precedents de l’any anterior el gran ventall d’ofertes que hi ha ta la família.
La ciutat acollirà fins a 43 parades d’artesania i productes nadalencs entre finals de novembre i mitjans de desembre, així com 26 tallers i espectacles. Es distribuiran 25.000 tiquets del trenet de Nadal, 5.000 més que l’any passat. La ciutadania tindrà a la seva disposició 5.000 cartes dels Reis que podrà adquirir als diferents comerços de la ciutat. Una de les activitats més destacades d’enguany serà la celebració del 30è aniversari del Barbamec, un espai lúdic emblemàtic per a infants i famílies.
Com a punt àlgid i de final de festes, El 5 de gener, Ses Majestats arribaran a les 17 h a l’estació de RENFE i recorreran els carrers de la ciutat fins a la plaça de la Vila, on rebran la clau de la ciutat. L’any passat, la Cavalcada va reunir més de 22.000 persones als carrers de la ciutat i va comptar amb 1.500 persones voluntàries



Afegeix un comentari