Barberà del Vallès engegarà el pròxim 18 d’abril una iniciativa pionera al país. El municipi vallesà, amb la col·laboració de 15 empreses de la zona, celebrarà una caminada popular que recorrerà el polígon Santa Maria i que permetrà accedir a l’interior de les seves empreses per conèixer com són i com funcionen.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és apropar el teixit industrial de la ciutat als joves. Un teixit industrial que afronta reptes importants com el de la falta de personal. És per això que han decidit obrir les seves portes i donar visibilitat al seu talent i innovació.
El punt neuràlgic de la jornada se situarà a la cruïlla entre la Ronda Santa Maria i la Ronda Indústria. Allà es donarà el tret de sortida a una caminada que també comptarà amb tot tipus d’activitats i propostes lúdiques.



Afegeix un comentari