El CE Sabadell vol deixar enrere la dura derrota de diumenge davant el Betis Deportivo. Els arlequinats visitaran aquesta cap de setmana el filial del Sevilla i l’objectiu dels homes de Ferran Costa és tornar a l’essència que va desaparèixer en la darrera jornada a la Nova Creu Alta
Eneko Aguilar, jugador del CE Sabadell
“Crec que l’altre dia no vam tenir la nostra essència. Hem de recuperar-la i ser molt pressionants. Hem de seguir amb la mateixa mentalitat de gaudir del camí”.
La derrota contra el filial del Betis ha desbancat el Sabadell del liderat. L’Eldense no va fallar davant l’Europa i és el nou líder de la categoria amb un punt més que els arlequinats. El Centre d’Esports vol mantenir-se en la lluita pel campionat i haurà de retrobar-se amb les bones sensacions davant un Sevilla Atlético sentenciat. Eneko assegura que el vestidor ha netejat el cap, però adverteix del perill del rival andalús.
Eneko Aguilar, jugador del CE Sabadell
“És un rival molt perillós. No han perdut per més d’un gol a casa i tindran ganes de guanyar. Esperem un equip més tancat”.
El partit entre el CE Sabadell i el Sevilla Atlético es disputarà en un horari poc ortodox. Arrencarà dissabte a les 14h a l’Estadi Jesús Navas.




Afegeix un comentari