A la plaça Doctor Robert s’ha instal·lat la unitat mòbil de “La meva farmàcia, la meva salut” on farmacèutics i farmacèutiques voluntàries ofereixen fins a 4 proves de salut gratuïtes: control de pressió arterial, pes i composició corporal, anàlisi de colesterol i glicèmia i estudi dermatològic de la pell. A més, els pacients reben també consell farmacèutic personalitzat analitzant els resultats de les proves.
D’altra banda, amb aquesta campanya també volen donar a conèixer l’aplicació de “La meva farmàcia” que recull totes les dades de les proves realitzades en les farmàcies per poder fer-les més accessibles.
De mitjana la unitat mòbil atén un centenar de persones. Des de l’inici de la campanya, el camió ha passat ja per 6 altres municipis i han atès a més de 400 persones. Les valoracions dels ciutadans són molt positives.
El camió s’ha instal·lat aquest dimecres i estarà fins demà dijous des de les 10 del matí fins a dos quarts de vuit del vespre.



Afegeix un comentari